მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამისათვის აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მიერ განსაზღვრული გამოცდის მოთხოვნები
- აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამაზე დარეგისტრირებული აპლიკანტი წერს სამოტივაციო წერილს.
- სამოტივაციო წერილი - მაქსიმალური ქულა 100. დადებითად შეფასების მინიმალური ზღვარია 51 ქულა.
- სამოტივაციო წერილი შინაარსობრივად უნდა შეიცავდეს შემდეგ ინფორმაციას:
- რატომ გსურთ მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამაზე სწავლა, თქვენი მიზნები;
- რატომ აირჩიეთ აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი;
- რის მიღწევა გსურთ 3-5 წლის განმავლობაში;
- როგორ გამოიყენებთ შეძენილ ცოდნას დარგში;
- არჩეულ სფეროში აღწერეთ ერთი პრობლემა და მისი გადაჭრისთვის წარმოადგინეთ თქვენეული გადაწყვეტილება;
- აღწერეთ მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს ძირითადი მახასიათებლები და წარმოადგინეთ თქვენეული ხედვა.
- გაანალიზეთ მოცემული ტექსტი და წარმოადგინეთ თქვენეული ხედვა.
- სამოტივაციო წერილის შეფასების კრიტერიუმები:
თითოეული კრიტერიუმის ფარგლებში, მაქსიმალური შეფასებაა 5/10 ქულა. შეფასებები ჩაიშლება სამოტივაციო წერილის შესრულების ხარისხის მიხედვით. კერძოდ:
- მოტივაცია – 20 ქულა
კრიტერიუმი |
ძალიან კარგი |
კარგი |
საშუალო |
დაბალი |
ძალიან დაბალი |
აპლიკანტის მოტივაცია მკაფიოა და შეესაბამება საგანმანათლებლო პროგრამის მიზნებს |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
კანდიდატი ორიენტირებულია სფეროში (იცის, რა უნდა გააკეთოს მომავალში, რა კარიერული ზრდა და რა ცოდნის მიღება სჭირდება) |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
აპლიკანტს არგუმენტირებულად აქვს გააზრებული და ჩამოყალიბებული, თუ როგორ გამოიყენებს დარგში შეძენილ ცოდნას |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
სტრუქტურა, ენა და სტილი გამართულია |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
- არჩეულ სფეროში ერთი პრობლემა და მისი გადაწყვეტა - 40 ქულა
კრიტერიუმი |
ძალიან კარგი |
კარგი |
საშუალო |
დაბალი |
ძალიან დაბალი |
პრობლემის მთავარი საკითხის ჩამოყალიბება |
10-9 |
8-7 |
6-5 |
4-2 |
1 |
საკითხის გადაჭრის ალტერნატივები და ყველაზე ეფექტური მიდგომა |
10-9 |
8-7 |
6-5 |
4-2 |
1 |
წარმოდგენილი სტრატეგიის (საკითხის გადაჭრის) არგუმენტირება |
10-9 |
8-7 |
6-5 |
4-2 |
1 |
სტრუქტურა, ენა და სტილი გამართულია |
10-9 |
8-7 |
6-5 |
4-2 |
1 |
- მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს ძირითადი მახასიათებლები - 20 ქულა
კრიტერიუმი |
ძალიან კარგი |
კარგი |
საშუალო |
დაბალი |
ძალიან დაბალი |
აპლიკანტს მკაფიოდ აქვს გააზრებული თუ, რას ნიშნავს მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემო, სტრუქტურა, ენა და სტილი გამართულია |
10-9 |
8-7 |
6-5 |
4-2 |
1 |
აპლიკანტს არგუმენტირებულად აქვს გააზრებული მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს ძირითადი მახასიათებლები და ჩამოთვლის მათ |
10-9 |
8-7 |
6-5 |
4-2 |
1 |
- ანალიტიკური წერა (მსჯელობა მოცემულ საკითხზე) - 20 ქულა
კრიტერიუმი |
ძალიან კარგი |
კარგი |
საშუალო |
დაბალი |
ძალიან დაბალი |
მსჯელობა ლოგიკურია, თანმიმდევრულია და პასუხობს საკითხის არსს, სტრუქტურა, ენა და სტილი გამართულია |
10-9 |
8-7 |
6-5 |
4-2 |
1 |
აპლიკანტს არგუმენტირებულად აქვს დასაბუთებული ტექსტში მოცემული მოსაზრებები და წარმოადგენს საკუთარ ხედვას თანამედროვეობასთან კავშირში |
10-9 |
8-7 |
6-5 |
4-2 |
1 |