სტუდენტის წინაშე წამოჭრილი აკადემიური, ფინანსური თუ სხვა სახის პრობლემების გადაჭრის მიზნით, სტუდენტთა მხარდაჭერისა და განვითარების სამსახური უზრუნველყოფს სტუდენტის ეფექტური კომუნიკაციის დამყარებას უნივერსიტეტის ადმინისტრაციულ და აკადემიურ პერსონალთან. ამისათვის სტუდენტი წერს განცხადებას:
1. სტუდენტის კორპორაციული ფოსტიდან;
სტუდენტის კორპორაციული ფოსტიდან - სტუდენტმა განცხადება უნდა გადმოაგზავნოს სტუდენტთა მხარდაჭერისა და განვითარების სამსახურში E-mail-ზე ელ-ფოსტის ეს მისამართი დაცულია სპამ-ბოტებისგან. ნახვისთვის უნდა გქონდეთ ჩართული JavaScript. განცხადების შევსებაში დაგეხმარებათ ვიდეო სახელმძღვანელო https://youtu.be/gdqx-8NrzsQ
ჩამოტვირთეთ განცხადების ფორმა(download)
2. სტუდენტთა მხარდაჭერისა და განვითარების სამსახურში განცხადების დასაწერად მოგვმართეთ 10:00-დან 16:00-მდე შაბათ-კვირის გარდა შემდეგ მისამართებზე:
XXII კორპუსი I სართული „აწსუ-ს ბიბლიოთეკა“ . ტ. ტაბიძის 18. ოთახი #22-104
XVIII კორპუსი I სართული ილ. ჭავჭავაძის გამზ. N27
VII კორპუსი I სართული ახალგაზრდობის გამზ.N98
3. თვითმომსახურების ტერმინალებიდან.
თვითმომსახურების ტერმინალებიდან - განცხადების დასაწერად აპლიკაცია და ვიდეო სახელმძღვანელო ხელმისაწვდომია ბმულზე: http://mterminal.atsu.ge/
განცხადების დაფიქსირების შემდეგ სტუდენტი ვალდებულია მოითხოვოს პასუხი 3 სამუშაო დღის შემდეგ სამდივნოში.
საკონტაქტო ინფორმაცია:
E.mail ელ-ფოსტის ეს მისამართი დაცულია სპამ-ბოტებისგან. ნახვისთვის უნდა გქონდეთ ჩართული JavaScript.
514483663