2022 წლის 22 მარტს ქალაქ ქუთაისში მდებარე აფხაზეთის №5 საჯარო სკოლაში (დირექტორი ნატო ბენდელიანი) შედგა unicef -ის და აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბავშვის უფლებათა ცენტრის მიერ გამოცხადებული სასკოლო პროექტის, „ბავშვის უფლებების სწავლების ხელშეწყობა სკოლებში“, კონკურსში გამარჯვებული სკოლის დაჯილდოება. კონკურსში მონაწილეობდა, იმერეთის სხვადასხვა რეგიონის 30 სკოლა, გამარჯვებულებს შორის არის აფხაზეთის №5 საჯარო სკოლა.

2022 წლის 22 მარტს ქალაქ ქუთაისის №15 საჯარო სკოლაში ( დირექტორი ელისო ჯიბლაძე) შედგა unicef -ის და აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბავშვის უფლებათა ცენტრის მიერ გამოცხადებული სასკოლო პროექტის, „ბავშვის უფლებების სწავლების ხელშეწყობა სკოლებში“, კონკურსში გამარჯვებული სკოლის დაჯილდოება. კონკურსში მონაწილეობდა, იმერეთის სხვადასხვა რეგიონის 30 სკოლა, გამარჯვებულებს შორის არის ქუთაისის №15 საჯარო სკოლა.

მეგობრები არ ითვლიან ქრომოსომებს, არავინ დატოვო მიღმა - 21 მარტი დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღეა.

2022 წლის 22 მარტს ქალაქ ქუთაისის №23 საჯარო სკოლაში ( დირექტორი ნესტან სიხარულიძე) შედგა unicef -ის და აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ბავშვის უფლებათა ცენტრის მიერ გამოცხადებული სასკოლო პროექტის, „ბავშვის უფლებების სწავლების ხელშეწყობა სკოლებში“, კონკურსში გამარჯვებული სკოლის დაჯილდოება. კონკურსში მონაწილეობდა, იმერეთის სხვადასხვა რეგიონის 30 სკოლა, გამარჯვებულებს შორის არის ქუთაისის №23 საჯარო სკოლა.
შეხვედრაში ესწრებოდნენ პარტნიორები: სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნაბაკევის და მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ლეციცხვაიეს სჯარო სკოლები.

საქართველოში გაეროს ბავშვთა ფონდ (unicef) და აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტს შორის 2020 წლის 1 დეკემბერს გაფორმებული მემორანდუმის საფუძველზე, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტში დაფუძნდა ბავშვის უფლებების ცოდნის ცენტრი, ინკლუზიური და ბავშვთა უფლებებზე ორიენტირებული ცოდნის, დამოკიდებულებებისა და პრაქტიკის დასანერგად. (დანართი 3) მუხლი 2.5 პუნქტი 2-ით გათვალისწინებულია, ტრენინგისა და სემინარების ჩატარება, უნივერსიტეტის პროფესორებისთვის, საბაკალავრო და სამაგისტრო პროგრამების ხარისხის გაუმჯობესების, მომავალი პედაგოგებისთვის ყველა სფეროში ცოდნის მყარი საფუძვლის შესაქმნელად, მათ შორის: კონკრეტული საგნობრივი ცოდნა, პედაგოგიური ცოდნა (ე.ი. კონკრეტული საგნის სწავლებისა და სწავლის პროცესების ცოდნა) და პედაგოგიკის ზოგადი ცოდნა (ე.ი. სწავლებისა და სწავლის ზოგადი თეორიის ცოდნა, რომელიც სხვადასხვა საგნებისთვის საერთოა). სემინარზე განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა ონლაინ/ციფრული პლატფორმების, პროგრამების და რესურსების გამოყენებით სწავლებისა და სწავლის ადგილობრივი შესაძლებლობების განვითარებას. აღნიშნული მოთხოვნიდან გამომდინარე: